четвъртък, 16 февруари 2012 г.

Ееех Зигмунд, ееххх Фройд...


Оффф, това е тема, която много отдавна исках да започна (тя свършване няма), но все си слагах спирачки. Най-вече, защото по нея съм просто „страничен наблюдател”. За сега. Темата за децата. Обаче днес вече не се сдържах…. Само на мен ли ми се струва странно да наречеш собствения си син „единствения мъж в живота ми”?! Тя и Йокаста така, ама пък не е знаела жената… Добре де, знам, че преувеличавам с тая препратка. Та изтипосват го една след друга разни приятелки и познати на стените си, че и от долу „Лайк” до лайка. ОК, мъжа ви изневерил, напил се снощи и заспал пред вратата, не поздравил тъщата за именния ден, или сакън – не изхвърлил боклука! В смисъл, така сега наказвате ли го? „Ей, сега ще си го сложа на стената, че да види той! И брат му да види и майка му – гадината и приятелите му... че не ми пука и не ми липсва, щот си имам истински мъж до мен!” Алоууу, уейк ъп, дет се вика! Оставете детето на майка си, сложете червило, идете на бар с приятелки и тупнете снимка с младия барман. Барманчето колкото и да е млад, все пак не ви е син! Пак ще сте „лелеее, на тоя жена му съвсем изтреще”, ама поне накрая няма да завършва с „горката”.

А най-идеотското е, че голяма част от същите тези жени, до вчера са плюли по „гадината” -  „Как си е разглезила синовете тая свИня, научила ги е всичко да им се угажда….” Е, бъдете сигурни, че след 30 години, вие ще сте свИнята и то най-вероятно не заради качени килограми…

И това не е всичко (винаги има още, не само при Хорст Фукс) „Исках да имам перфектния мъж и за това го родих”. А? Уникално е! Значииии…търсиш си перфектния мъж, къде и как го търсиш, ти си знаеш, обаче го нямаааа…А годините летят и „стрелките, стрелките се гоняааат”. Но този, перфектния го няма никакъв! И затуй си хващаш някой очевидно не-перфектен, който обаче ще те доведе до финал (не в „оня” смисъл). И ето го, 9 месеца по-късно – г-н Перфектен! Тараааам! Абе, а защо му викат 9 месеца, като те са си направо 10? Хм… както и да е, друга тема! И какво правим сега с донора? „Айде, тъпако, ти твойта си я свърши, беж си при мама обратно!” Дори и да не му го кажете така, като ви види кретенския статус, сам ще си побегне! И оттук-нататък да гледа да прави момиченца.. А, да! Ми аз никога не съм виждала мъж да пише: „Исках перфектна жена и си направих щерка”. Тоя след 30 мин. ще е скопен от местната агитка на бг-мама. А, всъщност, знаете ли, че има „бг-татко”? Един ком. и един бг. В бг. – „Класация на най-красивите бюстове (разбирай цици) в света”. Много ясно! Ком. си е форум. Там пък пълно с „мамита”, които се възмущават какво пишат татковците и накрая доволно заключават: ми да, вие сте свине! И най-вероятно отиват да заченат „перфектния”.

Ето ви точен коментар от разгневената Тони след пост на мъж, който се е влюбил в сервитьорка (само за протокола, гледа я от седмици, още дори не я е целунал и описва като: „с усмивка която можеше да стопи леда на полюсите”.).

Отплеснах се пак, но ето го и коментара на Тонито:

„Не знам как гледаш жена си в очите ? Тя сигурно пере , готви, чисти, гледа децата, сигурно и те обича, а ти си вееш патката с разни селски курви, а после се праскаш по форуми - видиш ли колко ми е трудно да реша дали да съм с нея или да не съм.

Ах как ме нервират мъже (свине по-точно) като теб.

Отврат ! ОТВРАТ!!! ОТВРААААААААТ !!!!”


Любимо ми е: „тя сигурно пере, готви, чисти… сигурно и те обича”! Значи може и да не обича, обаче пере и готви жената!! Може да пуши и клюкари по цял ден със съседки, после в бг-мама, да не си бръсне краката, да спи с колегата от долния офис, че и с тоя от горния, или въобще да не иска да стъпи на работа, обаче чисти и готви!

Може да ме обвините, че защитавам мъжете и ще сте прави. Да, в случая НЕ съм на женска страна. Нека синовете ви си останат просто вашите деца – единствени, най-обичани, но все пак деца!

1 коментар: