сряда, 16 януари 2013 г.

Payner Project Management


Чувала съм и съм гледала чалга песни / клипове и абсолютно сигурно мога да кажа, че НЕ ми харесват! Не случайно не използвам определението „поп-фолк“, защото нямат нищо общо нито с поп-а, нито с фолк-а. Не харесвам „културата“, която въвеждат! Не харесвам и обслужващия персонал, който произвеждат.

Чалгата не ми харесва!

Но съм бясна на т.нар интелигенция! Бясна съм, че излиза от ведомствените си кръчми единствено и само със своето Против. Бясна съм, че за повече от 20 години, така и не разбрах кое е нейното ЗА. Бясна съм, че не желае да пише проекти, защото на нея винаги държавата й е длъжна.  Бясна съм, че основния й метод за изразяване е мрънкането във фейсбук. Бясна съм, че е винаги неразбрана и недооценена, а произведенията й – „елитарни „.  Не съм много сигурна, дали и произведения не трябва да е в кавички... Бясна съм на вечните й бежови шалчета и протъркани пепитени сака! Бясна съм на номенклатурния й изказ. Бясна съм най-вече, защото продължава да говори предимно в минало време!

Няма коментари:

Публикуване на коментар